Malaysian Night

by - 8:23 AM




Hi people! welcome back to my page haha.. aku rasa aku ada potential la nak buat youtube video tapi tu nanti la.

So HI!
It's July 8th at 10 plus pm and harini aku nak cerita pasal one of the events yang aku pergi masa last last dekat Oregon sebab tiba tiba je teringat pasal tu. Actually I am having my summer break in Malaysia right now and I got nothing to dho sho I dho this post fhor fhun haha. Tak tau la kenapa tapi asyik rasa bosannnn je kat Malaysia ni haish. Okay let's go back to the event. Event tu Malaysian night sebenarnya and aku memang tak pernah pergi so macam jakun la sikit. Tak banyak pun sikit je. Banyak sebenarnya krisis before pergi event tu ntahla tapi at last pergi la jugak. Nak drive guna kereta sendiri tapi takutla kereta saya tu tak sampai ke Corvallis sebab lepas rosak dekat Portland tu tak pernah la kteorang bawak kereta out of Eugene. Mula mula rasa macam boleh je tapi still ada ragu ragu yang memang tak boleh nak buang.

Dua hari before event tu aku sibuk la cari kereta nak rent la apa semua tapi macam semua susah, underage la mahal la apa la semua laa so last last aku rasa baik bawak je kereta aku tu pastu tawakal la tengah jalan. Tak tau la kenapa tapi aku rasa macam yakin la kalau Amalin okay. Aku cakap dengan Amalin nak bawak je and time tu jugak Amalin kata dia rasa boleh je, I mean sampai jela kalau nak pergi setakat Corvallis tu. Selepas discuss discuss tu at last agree la nak bawak je yeyy boleh jugak pergi Malaysian Night yang aku tak pernah pergi seumur hidup aku haha. Tapi aku sebenarnya hmm ada tujuan lain jugak la haha tapi takpelah biar aku je yang tau.

Aku sampai awal tau tapiii ticket boy kteorang sampai lewat so memang tunggu lama la kat entrance ballroom tu. Aku dengan tidak segajanya tiba tiba macam berdebar ada satu masa tu tau kalau ayat novel kan dia cakap "adrenaline ku berkerak seperti air terjun laju yang enggan berhenti" haha dulu aku baca je novel melayu ni. Eh bergerak la bukan berkerak 😂. Nak tau sebab apa haaa sebab.. tak ada apa apa tak boleh bagitau jugak haha.

Btw, we missed the very first performance sob, orang cakap Aina nyanyi ciss rugi sangat dah la suara dia sedap. Tu pun kan ada la seorang jejaka berbaju melayu ni yang tolong bagi kami bertiga ni masuk kalau tak hmm memang aku tunggu ticket aku sampai berjanggut. Performance yang second tarian Sarawak kot ntah la lama sangat dah, tak berapa nak ingat dah. Yang aku ingat ada dance lagu kurik kundi. Anis neyna aina sapa ntah lagi ha yang tu the best la. Haritu dyorang serve nasi lemak tau warna hijau and aku dah agak dah rasa dia memang akan macam tu.

Dekat atas is me in my weird pose and baju forever 21 aku. Aku pakai dengan sogket aku yang dah bertahun lamanya tapi still it looks nice. Pastu ada lagi some photos from that night. Yang last tu gambar MADPP dengan ISMAT rasanya so siapa nak tengok budak Oregon ha meh tengok. Tapi gambar tu tak semua pun yang ada sebab rama jugak yang dah takda and yang tak ikut.






So lepas event, kteorang pergi rumah Anis and balik lewat la jugak haha berborak punya pasal. Kteorang balik dengan selamat sebab kereta okay je haritu. The End. Thank you for reading stay tuned for my next post bbye! Good night.

You May Also Like

0 comments