It's 17.7.17

by - 5:30 PM

This picture was taken by my cousin, nama dia Amir Arsyad, at the Sky Tower Melaka. He's so cool, the pictures that he took were all good but triple h lagi cool. eh haha. Thanks Arsyad for being my driver for the whole day. Nanti tolongla jadi driver lagi bcs I really need a freaking driver.

Hi all.

Assalamualaikum, jumpa lagi dengan aku kan hahah. Now it's 17:17 bersamaan dengan 5:17 petang (saja je nak dramatic sikit) and because the date looks special, I also feel like doing something special. Sekejap je dah sebulan dah aku kat Malaysia ni sebab ticket balik haritu 17 June tapi I did nothing much. Betul la orang cakap masa berjalan sangat laju selaju duit aku keluar hahah.

Dah lepas sebulan ni rasa macam rindu sangat nak balik Oregon, rindu nak jalan malam malam naik kereta dengan Beeha dgn Amalin, rindu buang duit main bowling, rindu nak pergi Ulta (Ulta tau bukan Ulfa) cari makeup baru lipsticks and so on and rindu nak bawak kereta sendiri.

Tadi aku try la sekejap bawak kereta tapi aku rasa mcm I'm not meant to drive a manual car hahah susahnyaaaa. Whatever it is, Happy monthiversary to me and I hope I'll be happy for another month in Malaysia. 🙆

You May Also Like

0 comments