Before Eid

by - 6:14 PM


Selamat hari raya semua orang. Lama rasanya tak update haha memang lama. Bukan taknak update, rasa tu ada cuma malas tu overcome the desire tapi I did it at last yeyy. Kalau nak cerit ahari raya ni hari raya aku memang tak ada apa apa. Tak ada la se seronok orang orang lain tapi boleh la daripada tak raya, atau raya dekat US tu macam last year . Thing I like the most is I had chance to visit my moms grave. It has been such a long time since I went there and sebak. Everytime I think of my mom, it reminds me that not every good person will be treated good.

Jom cerita lain jom. A day before raya mestilah sibuk, aku pun sibuk tolong aunty dekat dapur tapi aku dah rasa dah aku demam. So aku tolong sampai noon je and lepas tu aku habiskan masa tidur je sampai berbuka. Memang sakit sangat la kepala rasa nak meletup je punya sakit, dahla puasa makan ubat pun tak boleh. Nak nangis je rasa 😭. Lepas lepas je berbuka tu ha cepat cepat la aku makan ubat and it works right away yeyy plus I have something I promised to do so I need to get better before then. 


You May Also Like

0 comments