Finals Week Lagi

by - 3:26 PM



Hi!

I am so excited for this sem to finish!!!!!!
Hehe penat la bosan asyik belajar benda yang sama je I rasa there were times yang rasa sangat la susah nak buat assignment ada yang senang sangat, tak balance kan? Tapi apa apa pun esok adalah my first and last exam lepastu ada final critique on Monday. Final critique selalunya tak ada apa pun critique macam biasa je and the good news about it issssss, I have already finished with the project! hehe. Ada la sikit kena touch up color dia but I can do it on the weekend rasanya since that is the only thing I need to do for school.

Tapi tapi tapiii, I kena kemas barang, kena kemas rumah sebab I kena move out on May 9. Actually let's say May 8 sebab that's my inspection date. So by 8 o clock May 8, I kena siap kemas sebab appoinment I pukul 8. Soo it's a lot. A lot... mana nak pack barang mana nak mop lantai nak cuci toilet cuci dapur OMG so many things already. Tapi I think I can start this weekend la I rasa sebab tak ada kerja sangat selain final 3D yang I dah siap tu.

Sebenarnya I tengah cari jalan untuk relax sikit sebab I have been studying since after lunch kan, macam nk muntah je ingat Monet la Manet la Kandinsky la Duchamp la Picasso la semua laaaa eeeeee penat. I DM nini through Twitter pastu dia hilang ntah mana ntah so I assume dia ada class je la kot. I selalu je lupa class dia bila hahaha last sem I macam ingat la.. macam.. tapi this sem macam tak tau langsung. So takpelah, I pun decide nak tulis blog.

Oh yes btw I promised to show you guys my birthday presents kan but I forgot. Hehe later when I kemas kemas tu I'll show you guys la. I love all the presents. Alllll! Thank you everyone. Most of them are actually unexpected la so Thank you sangat sangat at least I tak sedih sangat la tak dapat blow candle this year.

Okay so tu je la, I kena mandi dah petang and kena sambung study balik. I have an exam at 1 tomorrow and it's art history guys. Sama la macam sejarah tapi sejarah art sahaja but I need to write 3 essays kot esok. Yes 3..2 compare and contrast and 1 essay biasa so doakan la I dapat A. Harini I dah dapat grade untuk LCD and it's an A-... boleh laa. I target I dpt full mark la kot final art history ni sebab I lost few marks on other things already. Wish me luck okay!

You May Also Like

0 comments